Bobblehead Bunny

2016. augusztus 19., péntek

۩37.rész۩

§DAHYUN SZEMSZÖGE§

Suga kérésére a kocsiban maradtam, bár amúgy sem tudtam volna felállni és elmenni onnan. Annyira szörnyű, még elég fiatal vagyok, de már romokban hevert az életem. Pár perc telt el azóta, hogy egyedül ültem a kocsiban és megjelent Chaeyoung. A hős, a megmentő aki nem hagy egyedül azzal a barommal. Amikor megláttam, hogy közeledik a kocsi felé, elkezdtem letörölgetni krokodil könnyeimet, de attól még ugyan úgy látszódott a sírás nyoma. Megkérdezte, hogy mi történt, amire bennem felment a pumpa, de nem csináltam semmi hülyeséget. Csak szimplán Sugára néztem kisírt szemeimmel. Chaet elvittem magammal a parkba, hogy el tudjam mesélni a gondjaimat. Nem akartam rá nagy nyomást helyezni, vagy semmi ilyesmi. Igazából nem akartam elmondani mindent, de kijött belőlem. Kicsit meg is könnyebbültem, mert sikerült kiadni az érzelmeim és emiatt úgy érzem, hogy egy kis kavics le is esett a szívemről. Sírni kezdtem. Olyan borzalmas az egész történetem, régebben azt hittem, hogy ilyen csak a történetekben fordul elő... A drága barátnőm felajánlotta, hogy segít nekem. Annyira boldog lettem! Azt beszéltük meg, hogy aznap ott aludhatok nála, vagyis hát a szállodába. A parkból egyenesen a házamhoz, illetve a volt házamhoz mentem. Azt mondta a ház tulajdonosa, hogy egy hetet kapok, hogy új szállást találjak magamnak. Még ott volt minden cuccom, a legfontosabbak becsomagolva, hogyha esetleg hirtelen kéne lemennem. Egy gurulós bőröndben voltak ezek a bizonyos cuccok. Igazából csak pár ruha, pizsama, fehérneműk, fogkefe meg az ilyen alap dolgok voltak benne. Mire a szállodához visszagyalogoltam a bőrönddel, Chae ott állt előtte és várt engem. Bevittük a dolgaimat a szobájába, a lépcsőnél elég sokat időztünk, mert nem bírtam felhúzni rajta. Meghívott vacsorázni is, egy olyan helyre ahol még nem is ettem, soha. Biztosan egy kisebb vagyon volt az étel, majd valahogy vissza kell neki térítenem. Kilenc óra körül már a szállodába visszaértünk, ott megköszöntem neki a segítséget, meg úgy mindent. Még meg is hajoltam előtte, ami neki nem igen volt ínyére. Közöltem vele, hogy én lefekszem aludni egyet, mert nagyon fáradt vagyok, de ő ezt sem akarta. Megfogta a kezem és egészen a tetőtér ajtajáig vezetett. Ott mondott nekem valamit Chae, amit én kicsit máshogy értelmeztem. Azt hittem le akar lökni a tetőről. Kinyitotta az ajtót és akkor megpillantottam hét ismerős fiút, akik egyszerre kiáltottak.
- Meglepetés! Üdv az új otthonodban! - Én teljesen lesokkoltam, nem hittem a fülemnek. Egy párszor vissza is kérdeztem, meg össze-vissza csipkedtem magam. El sem akartam hinni! Chaeyoungot szorongattam, ölelgettem és nagyon-nagyon boldog voltam. Amikor elmondták a feltételeket, az ott élésemmel kapcsolatban... A Sugás résznél teljesen felrobbant az agyam és kiakadtam. Suga, látva az arcomat félrehívott beszélni.
- Biztos nem leszek a te asszisztensed! - Vágtam a fejéhez cinikusan.
- Hát, pedig nem igazán van más választásod. - Húzta oldalra a száját és vigyorogni kezdett.
- Nem foglak téged "szolgálni". Nem akarom egész nap a hencegésedet hallgatni, arról, hogy neked mennyi pénzed van. - Néztem rá morcosan. - Inkább meghalok, mint, hogy a csicskád legyek... - Tettem hozzá halkan.
- Nem fogok hencegni, na... És csicskáztatni sem foglak... - Tette kezét a vállamra és alsó ajkát lebiggyesztette.
- Ezzel nem fogsz meghatni, remélem tudod. - Húztam fel egyik szemöldököm, amire ő közel hajolt hozzám. Kb. 1 centi volt az én arcom és az ő arca között.
- És ezzel? - Megint vigyorogni kezdett.
- Nem tudom, hogy ezt hány lánnyal játszottad el, de undorító vagy... - Elfordítottam az arcomat, ő meg csak nevetett.
- Na, de most komolyan... Légy az asszisztensem, nem kell semmit csinálnod, csak kb. egész nap velem lenni. Érdekel az ajánlat? - Kérdezte.
-Igazából, mint ahogyan mondtad a beszélgetés elején, nincs más választásom... Valahogy csak el foglak tudni viselni. - Eleresztettem egy halvány mosolyt.

§SUGA SZEMSZÖGE§


Színes haj beleegyezett abba, hogy a feleségem, vagyis na. Az asszisztensem lesz. A beszélgetés után visszamentünk a többiekhez, ahol szinte mindenki Dahyunnal foglalkozott. Ettünk-ittunk, jót mulattunk, de a nap fénypontja az ajándékok voltak. Jimin cselédje felhozta a lány meglepetés ajándékait. Letette az asztalra, mert egy jó pár doboz volt, pontosabban 8 dobozkát kellett felhozni. Mindenki izgult, hogy melyik ajándékra, mit fog reagálni és, hogy örülni fog-e. V-től egy Pikachus plüsst kapott, J-Hopetól pár ékszert. Jungkook kuponokat adott neki, amit arra lehet beváltani, hogy együtt videó játékozhassanak. Monster egy körszemüveget adott, Jimin pedig azt "adta", hogy szerzett Dahyunnak egy szobát a szállodába, ahol lakhat. Jin oda adta a féltve őrzött Marios sapkáját, én egy fürdőruhát adtam neki. Hogy miért? Összebeszéltünk Chaeyoungal, hogy ő strand jegyeket vesz neki, én pedig fürdő ruhát. És ez így is lett, a lány az összes ajándéknak örült. A parti olyan hamar ért véget, mint amilyen hirtelen jött is. Jimin a buli közepén összeesett és el kellett vinni a szobájába pihenni. A cselédje egész éjszaka ott volt mellette... Eközben én Dahyunt piszkáltam. Igazából minden félével csesztettem, de ezek közül, csak a legviccesebbet mesélem el. Szóval... Este, na jó... Éjszaka elmentem zuhanyozni és "véletlen" nem vittem magammal törülközőt. Kiordítottam a fürdőből, a szobámban lévő Dahyunnak. 
- Dobj már be egy törülközőt! - Elég hangos voltam, hogy biztosan meghallja.
- Biztos nem, vess magadra, hogy nem vittél. - Válaszolt vissza, elég gorombán. 
- Kimehetek így is, de szerintem azt te nem akarod... - Nevettem el magam.
- Nem érdekel mit csinálsz, de nézném a tévét, szóval maradj halk! - Csitított el, mire én kinyitottam az ajtót. - Te... Te... Te mit csinálsz?! Azt hittem viccelsz te idióta! - Ordította, majd gyorsan elkapta a fejét és a párnához nyomta. Utána megsajnáltam kicsit, és felöltöztem... A másnap egész jól indult. Mindenki a megbeszélt időpontra a szálloda előtt sorakozott a strand felszerelésével együtt. Autóba ültünk ahol volt egy kis vita köztem és Chaeyoung között, mert én akartam volna vezetni. De utána engedtem neki, szóval ő vitt ki minket autóval a partra. A lányok levették a ruháikat, természetesen alatta volt már a fürdőruha. Én és a többiek is átöltöztünk, strandolós szerelésbe. Rögbiztünk, csúszdáztunk, vízilabdáztunk és még sok mást is. Szóval a lényeg, a lényeg, elvoltunk a strandon. Viszont az nagyon idegesített, hogy Monster folyamatosan Dahyunt bámulta. Volt neki egy beszólásom is, ami valahogy így hangzott: "Addig nézheted, míg ki nem kaparom a szemedet...". 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése